Hummer i Toyota

Trafił nam się solidnie pognieciony dach w niemałym autku, koszt naprawy znacznie niższy niż szpachlowanie i lakierowanie, tylko 300 zł. Przy tego typu naprawach zawsze musimy zdemontować podsufitkę.

DSC_1_b6698.jpgDSC_3_8482c.JPGDSC_2_4aebe.jpgDSC_4_0744b.jpgDSC_5_bcafa.JPGDSC_6_8347c.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A na Toyocie wgniecenia mniejsze, około 30 szt, ale naprawa bardziej skomplikowana więc koszt wyższy.

1_54575.jpg2_91fc0.jpg3_2fae2.jpg4_4555c.jpg5_38cce.jpg6_6dc35.jpg7_3b53a.jpg8_fa2e6.jpg9_12441.jpg10_9f8d7.JPG11_30d66.JPG12_bda11.jpg13_edbae.JPG14_10138.JPG15_7294f.JPG

 

Waiting room has:  air conditioning,  coffee & tea, Wi-Fi,  TV, magazines

(C) 2012 - 2019 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy

Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.

Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding

Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,

Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,

Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław