Trudne zadania

Insignia to dla naszych usług jeden z trudniejszych modeli- prawie wszędzie, wewnątrz podwójne blachy. W tej naprawie najtrudniejszym i najważniejszym było "wyciągnięcie" tylnego błotnika, tak aby zniwelować szczelinę pomiędzy drzwiami a błotnikiem (zdj nr 4)   Lakiernik użyje odrobię szpachli, ale właściciel Opla uniknie "przeszczepu" kawałka samochodu. Koszt 1000 zł.

1_0f5d7.jpg 2_76a32.jpg 3_7d722.jpg 4_6c07c.jpg 5_1fb6b.jpg 6_292fc.jpg 7_a140a.jpg 8_423d0.jpg 9_057f7.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Z Aurisem poszło już łatwiej, więc i koszt naprawy niższy. Oczywiście tego typu naprawy są "pod lakiernika"

1_4a3a5.jpg 2_3ec57.jpg 3_ae616.jpg4_fa585.jpg 5_f795f.jpg7_65b14.jpg6_54785.jpg 8_18a82.jpg9_1cc74.jpg

 

 

 

 

 

 

Waiting room has:  air conditioning,  coffee & tea, Wi-Fi,  TV, magazines

(C) 2012 - 2019 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy

Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.

Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding

Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,

Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,

Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław