X-Trail

Cofając ,miła pani przydzwoniła w skład drewna ,na szczęście w tym przypadku, poza karoserią nic nie ucierpiało. Po wizycie u nas mocno trzeba by się przyglądać że coś mogło być nie tak, a i czujnik lakieru nic poza fabrycznym stanem nie wykaże :) Ceny przy takich uszkodzeniach to 250-500 zł

DSC_01_a2bd8.jpgDSC_02_b40c5.jpgDSC_03_3c278.jpgDSC_04_27923.jpgDSC_05_bdc33.jpgDSC_06_d3aaf.jpgDSC_07_fa0c5.jpgDSC_08_20c54.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tu już trudniejsze do naprawy- ostrzejsze wgniecenia, których idealnie zrobić nie daliśmy rady, blacha z lakierem bezpowrotnie uszkodzona. Po naprawie u nas widać minimalne nierówności.

1_0e170.jpg 2_dfbb5.jpg 3_d78d9.jpg 4_64ca8.jpg 5_446a2.jpg 6_ce081.jpg

 

 

Waiting room has:  air conditioning,  coffee & tea, Wi-Fi,  TV, magazines

(C) 2012 - 2019 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy

Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.

Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding

Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,

Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,

Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław