Jedna z wielu naszych trudniejszych, pracochłonnych napraw, bez lakierowania. Ceny za takie ( TRUDNIEJSZE ) naprawy to najczęściej 500- 1000 zł. Biorąc pod uwagę klasyczną możliwość naprawy (wymiana ćwiartki) to poza efektem końcowym, gdzie udało się nam przywrócić prawie do pierwotnego, oryginalnego stanu, cena naprawy jest kilka razy niższa :)
Na zdjęciach same super twarde autka. Najtwardszy z nich to oczywiście Mercedes W 124 'Bunkier"
Ostatnio zaskoczyło nas, jak mało wiemy o... Tesli.
Jest to bardzo ciekawy samochód, niestety kosztuje pół czapki pieniędzy :)
Karoseria Tesli wykonana jest z aluminium, co mocno utrudnia nam naprawę. Na szczęście dla nas "dzisiejsze" aluminium całkowicie odbiega grubością jaka była stosowana np. w Audi A8 z lat 2000. Deska rozdzielcza przypomina ogromnego smartfona a kluczyk porządnego resoraka z Pewexu.
Koncern Volvo ogłosił że za dwa lata wycofuje się zupełnie z produkcji samochodów spalinowych ! Indie w 2030 roku planują zakaz sprzedaży aut spalinowych a Francja i Anglia w 2040 roku.
Może dla naszych zakładów "Melexa" jest to jakaś szansa ?
Waiting room has: air conditioning, coffee & tea, Wi-Fi, TV, magazines
(C) 2012 - 2024 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy
Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.
Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding
Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,
Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,
Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław