Poniżej kilka bardzo trudnych i pracochłonnych napraw, a co za tym idzie droższych niż klasyczne wgniecenia. Generalnie naprawa drzwi (uszkodzonych w tym stopniu) jest dużo trudniejsza niż maski, błotników przednich czy dachu. Ceny w takich przypadkach od 300 zł do 600 zł. Czas napraw od 1 do 2 dni.
W tym konkretnie przypadku, dopadł nas moment zawahania, czy aby na pewno podołamy ? Efekt- jak na zdjęciach :)
Czas naprawy- jeden dzień. Ceny w tego typu naprawach najczęściej to 300-600 zł.
Niby nie duże, a mieliśmy ogrom "dłubania". Tylne błotniki są bardzo trudne do naprawy.
Naprawa jak zawsze wykonana bez cięcia, spawania, rozwiercania, szpachlowania i lakierowania.
Pozostały jedynie mikro nierówności, których nie daliśmy rady uchwycić na zdjęciu.
Czas tego typu napraw- jeden dzień.
Jak to ze zbiornikami motocyklowymi bywa, nie wszystko jesteśmy w stanie naprawić bezlakierowo, jak w tym przypadku. Tu jedynie zmniejszyliśmy wgniecenie. Nie wtajemniczonym trzeba wiedzieć że ten egzemplarz urodził się w 100 lecie H.D. dlatego aby nie ryzykować uszkodzenia lakieru, w pewnym momencie woleliśmy odpuścić.
Waiting room has: air conditioning, coffee & tea, Wi-Fi, TV, magazines
(C) 2012 - 2024 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy
Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.
Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding
Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,
Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,
Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław