Berlingo też chciał być ładny. Zrobiliśmy bez lakierowania w około 4 godziny. W tego typu samochodach, zgodnie z życzeniem klientów, nie "napinamy" się aż tak z precyzją naprawy jak w osobowym autku. Ważniejsza jest cena naprawy.
Kilku naszych klientów pytało cóż takiego robiliśmy przy Audi RS3 z wcześniejszego postu na facebooku ?
Otóż ratowaliśmy dach przed szpachlą lub wycięciem. Przy tego typu uszkodzeniach przeważnie jest naprawdę dużo pracy, naprawa nie polega tylko na usunięciu wgnieceń.Na zdjęciach nie widać ale było ich sporo. Dodatkowo klejenie wzmocnień i absorberów. Łącznie z delikatną polerką trzy dni pracy.
Od 30 do 60 minut potrzeba nam aby np. ten Citroen "przejrzał na oczy"
Koszt ? Co łaska+ Vat = zwykle dają stówę :)
Poniżej kilka zdjęć z 5-ciu dni roboczych, prostujemy-polerujemy i tak na okrągło :)
Codziennie inne wyzwania, zadania- CUDO :)
Waiting room has: air conditioning, coffee & tea, Wi-Fi, TV, magazines
(C) 2012 - 2019 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy
Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.
Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding
Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,
Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,
Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław