Trzy godziny pracy.

Około trzech do czterech godzin potrzebujemy aby usunąć spory bałagan na masce, po lądowaniu rowerzysty. Większe góry i doliny podkreślone są strzałkami, mniejsze nie ( nie wiele zostałoby ze zdjęcia :))

Cena niższa niż lakierowanie.

DSC_1_24258.JPGDSC_2_19a13.JPGDSC_3_22962.JPGDSC_4_f45ef.JPGDSC_5_1e72f.JPGDSC_6_83070.JPGDSC_7_beecd.JPGDSC_8_79e1c.JPGDSC_9_2bd07.JPG

 

Ostre wgniecenia.

Bywają przypadki, w których nie ma technicznej możliwości żeby usunąć wgniecenia w 100%. Ostre "coś" co wjechało w błotnik, delikatnie rozciągnęło blachę. Na zdjęciu ze strzałką pokazane jest miejsce, w którym po skończeniu naprawy widoczna była minimalna nierówność. Mimo wszystko klient jest zadowolony że szybko i niedrogo miał problem z głowy :)

Koszt 300 zł.

DSC_1_352b8.jpgDSC_2_60a18.jpgDSC_3_ca1c0.jpgDSC_4_d249e.jpgDSC_6_19b39.jpgDSC_5_3da22.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tu również z gatunku ostrych, po naprawie jak ktoś nie wie gdzie szukać miejsca uszkodzenia- to nie znajdzie :)

1_62791.jpg 2_4414e.jpg 3_a555c.jpg 4_e172b.jpg

 

 

Polerowanie na zimę

Myślisz, że na zimę nie warto wypolerować i zabezpieczyć woskiem karoserii- nic bardziej mylnego !
Dzisiejsze kompozycje wosków twardych dają zabezpieczenie lakieru na 12-18 miesięcy. Taki zabieg ,włącznie z usunięciem do 5-ciu drbnych wgnieceń metodą PDR, usuwaniem rys kosztuje u nas od 250zł nawet do 1000zł, przy dużych i mocno zniszczonych samochodach.

DSC_1_0b6d2.jpgDSC_2_c35d9.jpgDSC_3_efb34.jpgDSC_4_a63a3.jpgDSC_5_4c578.jpgDSC_6_87b47.JPGDSC_7_71d1f.JPGDSC_8_264f2.JPGDSC_9_23b41.JPGDSC_10_7fd6c.JPGDSC_11_05767.JPGDSC_12_b84f1.JPGDSC_13_f33b9.JPGDSC_14_31731.JPGDSC_15_77028.JPGDSC_16_d383b.jpgDSC_17_d40e0.jpgDSC_18_60a1b.jpgDSC_19_f2f1d.jpgDSC_20_a1418.jpgDSC_21_cc241.jpgDSC_22_a23ad.jpgDSC_23_94fe0.jpg

Czysta przyjemność

Przyjemność nas spotkała niesłychana aby podłubać nieco przy 126 P. Klasyczny (prawie :)) zabieg "pod lakiernika"

W porównaniu z blachą w dzisiejszych autkach, maluch to niezły twardziel :)

DSC_1_c9c67.JPGDSC_2_ceb49.JPGDSC_3_186e3.JPGDSC_4_7fe0c.JPGDSC_5_37dc6.JPGDSC_6_af0e3.JPGDSC_7_9bcc6.JPGDSC_8_11077.JPG

Waiting room has:  air conditioning,  coffee & tea, Wi-Fi,  TV, magazines

(C) 2012 - 2019 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy

Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.

Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding

Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,

Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,

Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław