Około trzech do czterech godzin potrzebujemy aby usunąć spory bałagan na masce, po lądowaniu rowerzysty. Większe góry i doliny podkreślone są strzałkami, mniejsze nie ( nie wiele zostałoby ze zdjęcia :))
Cena niższa niż lakierowanie.
Bywają przypadki, w których nie ma technicznej możliwości żeby usunąć wgniecenia w 100%. Ostre "coś" co wjechało w błotnik, delikatnie rozciągnęło blachę. Na zdjęciu ze strzałką pokazane jest miejsce, w którym po skończeniu naprawy widoczna była minimalna nierówność. Mimo wszystko klient jest zadowolony że szybko i niedrogo miał problem z głowy :)
Koszt 300 zł.
A tu również z gatunku ostrych, po naprawie jak ktoś nie wie gdzie szukać miejsca uszkodzenia- to nie znajdzie :)
Myślisz, że na zimę nie warto wypolerować i zabezpieczyć woskiem karoserii- nic bardziej mylnego !
Dzisiejsze kompozycje wosków twardych dają zabezpieczenie lakieru na 12-18 miesięcy. Taki zabieg ,włącznie z usunięciem do 5-ciu drbnych wgnieceń metodą PDR, usuwaniem rys kosztuje u nas od 250zł nawet do 1000zł, przy dużych i mocno zniszczonych samochodach.
Przyjemność nas spotkała niesłychana aby podłubać nieco przy 126 P. Klasyczny (prawie :)) zabieg "pod lakiernika"
W porównaniu z blachą w dzisiejszych autkach, maluch to niezły twardziel :)
Waiting room has: air conditioning, coffee & tea, Wi-Fi, TV, magazines
(C) 2012 - 2024 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy
Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.
Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding
Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,
Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,
Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław