Naprawa przedniego błotnika metodą PDR, polerka W PEŁNYM ZAKRESIE, wymiana lamp tylnych, co w tym przypadku nie jest najprostsze :) oraz kilku plastików- koszt 900 zł. Czas naprawy dwa dni.
Tylni błotnik naprawiony jak zawsze, bez cięcia, spawania, rozwiertów, szpachlowania i lakierowania. Na zdjęciach jak w większości przypadków trudno było oddać faktyczny stan uszkodzenia. Ceny w takich przypadkach to 250 zł nawet do 500- 700 zł.
Lato czy zima, zawsze na warsztacie mamy samochody po gradobiciach. Na zdjęciach trudne do naprawy metodą PDR- Audi A3 w wersji Cabrio. Dodatkowo po naprawie, popracowaliśmy nad lakierem autka...
Każdy kto choć raz próbował sfotografować nierówną karoserię, wie że nie jest to takie proste, szczególnie na jasnych kolorach aut.
Na całej długości tej Mazdy była niezła mapa geologiczna :) Przy klasycznej usłudze lakierniczej był by problem, u nas w jeden dzień roboczy usunęliśmy góry i doliny w cenie 200 zł za element.
Waiting room has: air conditioning, coffee & tea, Wi-Fi, TV, magazines
(C) 2012 - 2024 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy
Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.
Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding
Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,
Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,
Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław