Na jadące dwa autka, postanowiła położyć się niemała sosna. Na szczęście dla naszego klienta, poza pogniecionymi tylnymi błotnikami, solidnie dachem i klapą, nikomu nic się nie stało.
Według standardowych procedur- dach do wymiany, reszta pod szpachelkę :)
A że codziennie po ciężkiej pracy, spragnieni jeszteśmy pochwał- jak gąbka wody, szybko wzięliśmy się do roboty. Jak zawsze w ruch weszły wszystkie (ciągle udoskonalane) metody.
Aby zminimalizować ewentualną szpachlę, musięliśmy zacynować słupek (zdjęcie poniżej). Niestety, z wiadomych powodów do cynowania nie można było użyć palnika, więc ..
nie jest ładnie, ale dokończenie dzieła przez lakiernika będzie już przysłowiową "bułką z masłem" :)
Na zdjęciach nasz główny fachowiec, SPECJALISTKA OD NAPRAW DRZWI, przodowniczka naszego zakładu pracy, złota medalistka, 300 % normy ! :)
Trafił nam się solidnie pognieciony dach w niemałym autku, koszt naprawy znacznie niższy niż szpachlowanie i lakierowanie, tylko 300 zł. Przy tego typu naprawach zawsze musimy zdemontować podsufitkę.
A na Toyocie wgniecenia mniejsze, około 30 szt, ale naprawa bardziej skomplikowana więc koszt wyższy.
Klienci czasami wymagają od nas niekoniecznie perfekcyjniej naprawy. Poniżej przykład wgnieceń, które możemy szybko i tanio, dosłownie na poczekaniu usunąć. Łączny koszt usunięcia trzech wgnieceń to 150 zł.
Tu również za nieduże pieniądze naprawiliśmy wszystko bez wymiany i lakierowania.
Waiting room has: air conditioning, coffee & tea, Wi-Fi, TV, magazines
(C) 2012 - 2024 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy
Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.
Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding
Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,
Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,
Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław