Insignia to dla naszych usług jeden z trudniejszych modeli- prawie wszędzie, wewnątrz podwójne blachy. W tej naprawie najtrudniejszym i najważniejszym było "wyciągnięcie" tylnego błotnika, tak aby zniwelować szczelinę pomiędzy drzwiami a błotnikiem (zdj nr 4) Lakiernik użyje odrobię szpachli, ale właściciel Opla uniknie "przeszczepu" kawałka samochodu. Koszt 1000 zł.
Z Aurisem poszło już łatwiej, więc i koszt naprawy niższy. Oczywiście tego typu naprawy są "pod lakiernika"
W tym przypadku "dojście od wewnątrz" było bardzo dobre, więc i naprawy w takich przypadkach nie są drogie bo 100- 200 zł.
Teoretycznie autko do cięcia i spawania. W tym przypadku daliśmy radę uratować tylny błotnik metodą PDR. Lakiernik pryśnie zderzak i gotowe :)
Jak zawsze, od rana czekają na nas nowe ciekawe przypadki. Tym razem, między innymi prawdziwa terenówka Mitsubishi L200.
Niestety, jak zawsze brak czasu skutkuje brakiem zdjęć zniszczeń. Krótko mówiąc, wszystkie możliwe wgniecenia obecne były na dachu, masce i drzwiach.
Po naszej pracy wzięła go swoje ręce firma ROOT Car Wrapping z Rzeszowa i dokończyła dzieła :)
Waiting room has: air conditioning, coffee & tea, Wi-Fi, TV, magazines
(C) 2012 - 2024 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy
Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.
Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding
Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,
Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,
Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław