Czasami przy BARDZO GŁĘBOKICH wgnieceniach, dochodzi do lekkiego "rozciągnięcia" blachy, która bezpowrotnie zmienia swoją objętość. Po usunięciu wgnieceń, blacha mimo wszystko trochę "faluje"
W takich trudniejszych przypadkach klient zawsze przed naprawą informowany jest że prawdopodobnie nie uda się powrócić do stanu pierwotnego.
Na zdjęciach Honda Civic
A tutaj Vw Passat
Nie zawsze wgniecenia widoczne są w całości na zewnątrz. Jak widać na zdjęciach, prostowanie nie polega tylko na naprawie widocznego wgniecenia. W trudniejszych przypadkach np.takich jak ten, łączny koszt naprawy metodą PDR wraz ze spawaniem plastiku to 300-500 zł.
Wydawałoby się proste zadanie, jakich wiele już wykonaliśmy, ale ta okleina dostarczyła nam wielu "wrażeń". Po kilku godzinach nierównej walki ze zwulkanizowaną folią, wykorzystaliśmy wszystkie znane nam techniki usuwania , skończyły nam się brzydkie wyrazy, a nawet paznokcie :) Usuwanie śladów po napisach, usunięcie kilku drobnych wgnieceń metodą PDR, korekta rys i woskowanie w pełnym zakresie, tylko i wyłącznie niemieckimi materiałami, było już czystym relaksem :) Koszt 800 zł.
Waiting room has: air conditioning, coffee & tea, Wi-Fi, TV, magazines
(C) 2012 - 2024 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy
Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.
Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding
Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,
Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,
Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław