ALUMINIUM MONSTER

Aby nie zamęczać widza :) drobnymi wgnieceniami na typowym autku , staramy się pokazywać co ciekawsze przypadki.
Na zdjęciach Jaguar XJL. Auto zrobione bardzo solidnie, niestety (dla nas) z aluminim. Nasze zadanie polegało na maksymalnym wyprostowaniu elementów ,aby lakiernik nie musiał użyć kilograma szpachli.
Duży kłopot sprawiły nam tylnie błotniki ,z każdej strony całkowity brak dojścia od wewnątrz.Przedni błotnik oraz dwoje drzwi udało nam się naprawić bez śladowo, dodatkowo spawanie zderzaków, później wymiana reflektora,spawanie oraz regulacja maski i można już dać zarobić lakiernikowi :)

DSC_01_2cee1.jpgDSC_02_67282.jpgDSC_03_4a8b7.jpgDSC_04_a5b40.jpgDSC_05_e2e59.jpgDSC_06_c4872.jpgDSC_07_0e53a.jpgDSC_08_aa559.jpgDSC_09_ab7af.jpgDSC_10_e6ce5.jpgDSC_11_ccfc0.jpgDSC_12_4f270.jpg

BMW X5

Na zdjęciach maska po gradobiciu,na której wgnieceń było około 50ciu. Po usunięciu wgnieceń ,usunęliśmy rysy, później solidna polerka 3M i nie najmłodsza już X5 wygląda całkiem nieźle.

DSC_0001_98c36.jpgDSC_0002_321c7.jpgDSC_0003_15670.jpgDSC_0004_71d46.jpgDSC_0005_ff185.jpgDSC_0006_3a844.jpgDSC_0007_99cd9.jpgDSC_0008_818e4.jpg

Hyundai-Grad

Poniżej przedstawiamy zdjęcia auta sprowadzonego z Belgii. Hyundai zbombardowany był przez grad na całej karoserii ,dodatkowo miał kilka większych i mniejszych wgnieceń eksploatacyjnych oraz pęknięty zderzak przedni. Za 1600zł usunęliśmy wszystkie wgniecenia,gradowe również, pospawaliśmy zderzak,klient dostarczył nam alu felgi na wymianę,oraz Hyundai otrzymał solidny zabieg SPA w postaci polerki w pełnym zakresie.

DSC_0001_054d7.jpgDSC_0002_a32c1.jpgDSC_0003_9820a.jpgDSC_0004_07cf1.jpgDSC_0005_31d3a.jpgDSC_0006_c3525.jpgDSC_0007_75282.jpgDSC_0008_f3827.jpgDSC_0009_0c2e6.jpg

Lexus-Hybryda

Jeden z trudniejszych przypadków, podłużne wgniecenie na drzwiach,wraz ze zmiażdżeniem. Usunęliśmy prawie bez śladu. Koszt 300 zł.

Lexus-Hybryda
Lexus-Hybryda
Lexus-Hybryda
Lexus-Hybryda

A tutaj gorsze dla oka, a łatwiejsze do usunięcia wgniecenie na przednim błotniku aluminiowej A8, koszt naprawy podobny.

DSC_1_70264.JPGDSC_2_037c8.JPGDSC_3_66584.JPGDSC_4_80018.JPG

Waiting room has:  air conditioning,  coffee & tea, Wi-Fi,  TV, magazines

(C) 2012 - 2024 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy

Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.

Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding

Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,

Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,

Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław