Klasyczne wgniecenie na zbiorniku motocyklowym.

Klasyczne wgniecenie na zbiorniku motocyklowym, które bardzo często jesteśmy w stanie usunąć metodą PDR czyli bez uszkodzenia lakieru. Gdy klientowi nie zależy na tym żeby oryginalny lakier "przeżył" jesteśmy w stanie usunąć praktycznie każde wgniecenie. Koszt 100 zł.

klasyczne wgniecenie na zbiorniku motocyklowym
klasyczne wgniecenie na zbiorniku motocyklowym
klasyczne wgniecenie na zbiorniku motocyklowym
klasyczne wgniecenie na zbiorniku motocyklowym

Kłopot z tylną klapą.

Twarde A4 trafiło na naprawdę twardą przeszkodę (wydawało by się ,że klapa do wymiany) po wizycie u nas wystarczy tylko położyć nowy lakier i po kłopocie. Koszt 300 zł.

kłopot a tylną klapą
kłopot a tylną klapą
kłopot a tylną klapą
kłopot a tylną klapą

 

Chevrolet Camaro. Rok 2014.

Matka natura nie oszczędziła nawet potwora o grubości blachy i mocy jak w kombajnie- tyle że nieco szybszym, przy odrobinę innych doznaniach z jazdy :) Pechowo w tym przypadku bardzo silny grad uderzał jak na złość głównie w ranty karoserii. Na zdjęciach zaznaczyliśmy tylko te największe wgniecenia. Przy pracy niektóre oklejenia samochodu nie wytrzymały i musieliśmy zrobić nowe. Na zdjęciu ze strzałkami zaznaczyliśmy jedno oklejenie naszego pomysłu które zasłoniło drobną niedoskonałość przy nadmiernie rozciągniętej blasze podczas uderzenia gradu.Przy okazji naprawiliśmy uszkodzoną tapicerkę,pospawaliśmy rozszarpane przez wybuch opony nadkole, oraz mocowania zderzaka tylnego,zamocowaliśmy poprawnie spojler tylni,usunęliśmy liczne wgniecenia powstałe w wyniku eksploatacji tej zabaweczki :)

Przed zabiegiem

camaro
camaro
camaro
camaro
camaro
camaro
camaro
camaro
camaro

Camaro po zabiegu

Na koniec drobna polerka i włożony ogrom pracy zaowocował rezultatem jak na zdjęciach.

camaro po zabiegu
camaro po zabiegu
camaro po zabiegu
camaro po zabiegu
camaro po zabiegu
camaro po zabiegu

Nowa Meriva

Sąsiedzi zza Odry pozbyli się nowego Opla Merivy z powodu ostrego, nieregularnego i głębokiego wgniecenia na CAŁEJ długości dachu. A że Polak potrafi- naprawiliśmy bez śladowo w cenie 400 zł.

meriva
meriva
meriva
meriva

Waiting room has:  air conditioning,  coffee & tea, Wi-Fi,  TV, magazines

(C) 2012 - 2019 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy

Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.

Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding

Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,

Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,

Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław