Typowa usługa "pod lakiernika"
Troszkę roboty mieliśmy z tym przypadkiem,ale dzięki temu lakiernik, szpachli użyje dosłownie symbolicznie. Koszt 500 zł.
Poniżej Skoda, z niby detalem ale klapa dla lakiernika była by nie lada wyzwaniem. 4 godz pracy u nas i autko odjechało do lakierowania. Koszt 200-400 zł.
Na zdjęciu krater w błotniku seata po zderzeniu - jak się wydaje - z pędzącym z zawrotną prędkością kaloszem, rozmiar 45.
Całe szczęście, że wyhamował podczas wejścia w atmosferę. Właściciela pojazdu naprawa kosztowała 250 zł.
"Gra o błotnik" - czyli jak naprawić bez cięcia i spawania.
Nasza Klientka przyjechała do nas z pogiętym i przerysowanym tylnym błotnikiem. Sprawa była na tyle poważna, że kilka
odwiedzonych przez Klientkę zakładów naprawczych jako jedyne wyjście z sytuacji proponowało wycięcie całego elementu
i wspawanie nowego. Przed podjęciem ostatecznej decyzji Właścicielka wraz z autem w jednym kawałku przyjechała do nas.
Pełni optymizmu przystąpiliśmy do działania. Usunęliśmy wgniecenia i wykonaliśmy miejscowe zaprawki, które zabezpieczyły
element karoserii przed korozją. Z bliska jednak nadal wskazywały miejsce wypadku. Pozostało lakierowanie albo ... wilk.
Fani znanego serialu wiedzą o co chodzi :)
1 - Usuwanie wgnieceń przez naszą Panią specjalistkę ds. Lexusów.
2 - Małe, a denerwujące wgniecenia.
3 - I po temacie, wgniecenia usunięte.
Waiting room has: air conditioning, coffee & tea, Wi-Fi, TV, magazines
(C) 2012 - 2024 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy
Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.
Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding
Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,
Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,
Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław