1 - Na górnym zdjęciu widoczne wgniecenia, a na dolnym maska po naprawie.
2 - Demontaż podsufitki w celu usunięcia wgnieceń na dachu.
3 - I gotowe, można odstawić Mini na parking.
A poniżej zdecydowanie trudniejszy przypadek z Mini, tylny błotnik. Ciężkie dojście, trudne ostre wgniecenia. Daliśmy radę :)
Po Hyundai'u naszego klienta "ktoś" dosłownie skakał po dachu i zrobił małe wgniecenie :) Niestety blacha w tym autku nie była zbyt mocna i doszło do jej rozciągnięcia. Na nówkę w tym przypadku nie wyszło, ale czas, koszt i efekt naprawy bardzo zadowolił naszego klienta :)
Poniżej przykładowe dwa autka z reflektorami przed i po naprawie. Koszt 100zł. Czas naprawy około 1 godz.
Chevroleta Camaro mieliśmy przyjemność już i tylko, trzy razy gościć u siebie na warsztacie, ale Forda Mustanga dopiero pierwszy raz. Przy klasycznych autkach jakie codziennie "przewijają" się przez nasz skromny warsztacik takie rodzynki są dodatkową przyjemnością.
Waiting room has: air conditioning, coffee & tea, Wi-Fi, TV, magazines
(C) 2012 - 2024 SACO – First PDR workshop in the City | English version by Martyna Dobrowolska | realization medox.pl | Privacy Policy | Cookie Policy
Paintless Dent Repair Rzeszów. We are the longest operating workshop in the city with PDR services.
Car’s body dents repair, headlights regeneration, car renovation, bumpers repair, car polish, plastic element’s welding
Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,
Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,
Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław